بازسازی ویلای شاهنامه


دریافت مشاوره و انجام پروژه

ویژگی ها
  • پیمانکار : شرکت فنی مهندسی ژوپین
  • نوع پروژه : بازسازی باغ ویلای شاهنامه
  • کارفرما : صاحب باغ ویلا
  • متراژ : 1300 متر مربع
توضیحات

بازسازی، مرمت و بهسازی یکی از مهم ترین پروسه های عمرانی است که از دیرباز تا کنون به آن توجه می شده است. دلیل آن هم نگهداشتن ابنیه های تاریخی مهم یا نگهداشتن خاطره های ایام گذشته است. اما به دلیل مدرنیته شدن جامعه و تفاوت سبک زندگی با گذشته، بازسازی و طراحی داخلی ساختمان ها به صورت تخصصی انجام می شود.

بازسازی یک خانه قدیمی که می تواند در عین مدرن بودن، یادگاری های شما را را نیز درون خود داشته باشد یا بازسازی یک ویلا که برای سپری کردن روزهای تعطیل با خانواده، عالی ترین مکان است. همین امر سب شد تا یکی از پروژه های ساختمانی شرکت ژوپین (طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان) را برای شما به رشته تحریر درآوریم.

بازسازی باغ ویلای شاهنامه توسط ژوپین

منطقه شاهنامه یکی از تاریخی ترین منطقه ها در شهر مشهد است که آرامگاه شاعر حماسه سرای ایرانی، فردوسی حکیم نیز در این منطقه قرار گرفته است. آب و هوای خوب، سکوت و ارامش از خصیصه های این منطقه بوده که سبب ویلاسازی یا بازسازی پروژه های ساختمانی شده است.

طراحی ویلای 1000 متری بازسازی شده که در همین منطقه قرار دارد، 1300 متر مساحت داشته که 300 متر آن مربوط به زیر بنا می شود.همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید این ویلا یک خانه باغ قدیمی با طراحی خیلی ساده بود، که پس از طراحی و اجرا توسط شرکت ساختمانی ژوپین، چنین لوکس و زیبا شده است. یکی از بهترین طراحی های داخلی در این پروژه عمرانی، وجود مجموعه آبی سرپوشیده و استخر روباز درون این ویلا می باشد.

امکانات تعبیه شده در زمان بازسازی ویلای شاهنامه

در بازسازی ویلای شاهنامه یک مجموعه آبگرم سرپوشیده که شامل استخر سرپوشیده، سونای خشک و جکوزی می شود با  بهترین متد روز طراحی و ساخته شده است. طراحی یک آلاچیق بسیا زیبا برای سپری کردن ساعاتی در محیط دل انگیز باغ، وجود یک آبنمای شکیل با سنگ مشکی در ورودی ساختمان، اجرای باربیکیو یا همان کباب پز و طراحی نمای بیرونی از امکاناتی هستند که در زمان بازسازی توسط شرکت ژوپین طراحی شد اند.

استخر روباز که به نام استخر تابستانه هم شناخته می شود در میان باغ به گونه ای طراحی شده تا فضای کمتری از محوطه باغ را اِشغال کند. این امر زمینه ساز می شود تا خودروهای بیشتری در داخل محوطه ویلای بازسازی شده قرار بگیرند. اگر به دنبال بازسازی منزل، ویلا یا محل کار خود هستید، پیشنهاد می کنیم با متخصصین امر، همچون شرکت عمرانی و پروژه های ساخمانی ژوپین در ارتباط باشید